Chcete zhubnout nebo naopak nabrat svalovou hmotu? Zkuste tofu puding. Obsahuje tofu i arašídové máslo. Má tak vysoký obsah bílkovin. Navíc si na něm pochutnáte. Na přípravu pudingu budete potřebovat jen pár surovin a do pěti minut můžete servírovat. První recept je arašídový (můj favorit), dole pak najdete recept na puding čokoládový.

Tofu jsem dlouho používala jen ve slané kuchyni. Díky jemné nevýrazné chuti je možné tofu používat i do sladkých receptů. Podle toho, co do něj přidáte bude puding chutnat. Jako svačina nebo snídaně je proteinový puding skvělou volbou. Budete se po něm cítit skvěle😊

 

Počet porcí: 2 velké/ 4 menší

Doba přípravy: 5 minut

 

Budete potřebovat:

  • 200g bílého tofu bez příchuti (tvrdá kostka tofu, nikoliv silken tofu)
  • 80g arašídového másla (z pražených arašídů)
  • 60-80ml mléka
  • 2 lžičky třtinového cukru

 

Nejdříve si připravte tofu – otevřete a slijte z něj nálev, ten potřebovat nebudete. Tofu nakrájejte na kostky, na velikosti nezáleží.

Kostky tofu nasypte do mixéru, přidejte arašídové máslo, mléko a třtinový cukr. Nejdříve přidejte jen 60ml mléka. Začněte mixovat a uvidíte jestli je třeba přidat. Chtěla jsem hustý krémový puding, kdo má raději tekutější přidá více mléka.

Puding lze osladit i xylitolem, agávovým, čekankovým, datlovým sirupem a dalšími sladidly. Použijte co máte rádi😊

Ozdobte kouskem arašídového másla, případně kousky hořké čokolády a můžete podávat 😊

 

Skladování: v lednici

Trvanlivost: 3 dny