Stále si nemůžete vzpomenout co jste to měli udělat? Vyzkoušejte můj nový denní rozvrh. Není to ale jen rozvrh, ale také antistresová omalovánka. Jak jste si mohli všimnout je tu opravdu hodně detailů, které vás zabaví i na dlouhé hodiny. Určitě přijdou vhod v metru, v čekárně u doktora nebo když potřebujete zabavit nezbedné děti. Vybarvováním stejně jako meditací zklidníte srdeční tep, uklidníte se, uvolníte a dostanete se zpátky do pohody když vás něco trápí nebo jste měli špatný den. Navíc budete mít každý den originální obrázek, protože jak obrázek vybarvíte je jen na vás. Co ale na denním rozvrhu najdete kromě zmíněných omalovánek?

Najdete tu opravdu všechno: seznam úkolů, komu volat/napsat, seznam na nákup, nejdůležitější úkoly i co máte v ten den za schůzku nebo doktora. Stačí si rozvrh vytisknout, dopsat datum a večer si vyplnit co máte následující den udělat. Protože v denním rozvrhu není datum můžete ho používat klidně i celé roky. To ale ještě není všechno, najdete tu i jídelníček. Psaní jídelníčku pomáhá dodržovat pravidelný pitný režim i stravu a také díky němu budete vědět co na druhý den nakoupit. V práci pořád nebyl čas a často jsem na jídlo zapomínala, ale od té doby co si jídelníček píšu jím o dost pravidelněji. Zjistila jsem, že když jím pravidelně tak mě večer nehoní záchvaty „žravosti“ nebo chutě na sladké. Na rozvrhu nechybí ani dodržování pitného režimu. Když máte na očích kolik hrnků jste vypily a kolik ještě vypít máte, bude se pitný režim dodržovat snadněji (mám to vyzkoušené).

Myslím, že důvodů proč si denní rozvrh stáhnout bylo opravdu hodně. Pokud o denní rozvrh máte zájem stačí když kliknete na tento odkaz :

ODKAZ NA DENNÍ ROZVRH S ANTISTRESOVOU OMALOVÁNKOU 

Pak už stačí stránku vytisknout kolikrát chcete nebo uložit pro pozdější použití 🙂 Tak ať vám rozvrh dobře slouží.