Nová antistresová omalovánka je konečně na světě. Naposledy jsem nahrávala denní rozvrh s omalovánkou, ale teď si můžete stáhnout samotnou omalovánku ve tvaru slona. Denní rozvrh byl spíše pro dospělé, ale na této omalovánce si jistě vyřádí i děti.

K vybarvování můžete použít fixy, pastelky, voskovky, vodovky nebo cokoliv co máte po ruce. Detailů k vybarvování je opravdu hodně takže věřím, že vás nebo děti obrázek zaměstná alespoň na hodinku. Omalovánky a tím nemyslím ty v mobilu rozvíjí u dětí soustředění, koordinaci a většinu smyslů. Dítě se při kreslení naučí vnímat tvary, barvičky, učí se držet pastelku a nepřetahovat…zkrátka je to zábava i učení v jednom.  Já jsem malováním omalovánek strávila většinu svého dětství a láska ke kreslení mi zůstala dodnes.

Tyto omalovánky jsou ale výborné odreagování i pro dospělé.  Možná si říkáte, že už jste na omalovánky moc staří, ale tím se vůbec netrapte.Na kreslení není nikdo starý. Já jich mám pár schovaných v kabelce pro případ dlouhého čekání a tedy i nudy. Vždycky když si vybarvuji třeba v čekárně u doktora nebo na úřadě ztrácím pojem o čase. Čekání je pak příjemnější a mnohem rychleji uteče než když koukám do zdi. Snaha nepřetáhnout a trefit se do tak malých políček vás nutí soustředit se pouze na jednu věc takže je to vlastně takový druh meditace, uklidnění, relaxace nebo jak tomu chcete říkat.

Moje nejoblíbenější omalovánky byly zvířátka a proto jsem se rozhodla, že nakreslím slona. Možná je to i velice čerstvou vzpomínkou z Pražské zoo, kdy jsme při velice silném dešti (samozřejmě bez deštníku) skončily s přítelem v přepravce pro slony (taková nevoňavá dřevěná bedna). Pršelo opravdu hodně, pod přístřešek restaurace se už více lidí nevešlo a jediné místo v okolí zbyla právě zmíněná přepravka pro slony. Celou hodinu jsem strávila čtením tabule o stěhování slonů :-D. Sice mi bylo příšerná zima, ale zase na tento výlet do zoo dlouho nezapomenu 🙂

OMALOVÁNKA KE STAŽENÍ:

Pro stažení nebo vytisknutí omalovánky klikněte na tento odkaz: https://www.zijemehomemade.cz/media/2018/09/slon.pdf