Zdravá snídaně nebo svačina kterou si připravíte během pár minut. Je plná lesního ovoce, které je plné vitaminu C a také antioxidantů. Po ruce jsem měla formu na zajíčky a tak jsem se rozhodla, že jí využiju. Stačilo formu naplnit oslazeným řeckým jogurtem a dát na pár hodin do mrazáku. Příště zkusím zamrazit ovocné šťávy nebo oblíbené smoothie. Zmrzlina na ozdobu je podle mě skvělý nápad (hlavně v létě)😊Smoothie bowl si připravuji často, protože mi neskutečně zachutnali, jsou rychlé a velice zdravé. Jeden tip na závěr. Kdybyste všechno nesnědli dejte zbytek do mrazáku. Budete mít vynikající zmrzlinu, kterou jen stačí nechat pár minut povolit na lince.

 Tak hezké Velikonoce a ať si pěkně užijete volna

SurovinY

Smoothie bowl (1 porce nebo 2 malé):

  • 150g mraženého lesního ovoce (mix jahod, borůvek, malin…)
  • 100g řeckého jogurtu
  • 1 mražený banán
  • 1 banán
  • Podle potřeby trochu mléka nebo vody

 

Zajíčci z jogurtu:

  • 50g řeckého jogurtu
  • Cukr nebo jiné sladidlo podle chuti (použila jsem lžičku třtinového cukru)

 

Na ozdobu:

  • Lesní ovoce (čerstvé nebo mražené)
  • Chia semínka

 

Příprava

Mražený banán: banán nakrájejte na menší kousky a dejte přes noc do mrazáku. Takto si můžete připravit zásobu mražených banánů abyste pokaždé nemuseli čekat až zmrzne.

 

Zajíčci z jogurtu:

Jogurt oslaďte, promíchejte a rozlijte do silikonových formiček. Já jsem použila formu, kde jsou zajíčci a vajíčka. Myslím, že jsem jí kupovala v Orionu. Zajíčky si připravte současně s banánem a druhý den budete mít oboje připravené k použití.

 

Smoothie bowl:

Pokrájený banán, mražený banán, lesní ovoce i řecký jogurt rozmixujte. Výsledkem má být hustá kaše. Podle potřeby přidejte pár lžic vody nebo mléka. Lepší je přidávat postupně, protože kaše se velice rychle promění ve smoothie😊

Nalijte do misky, ozdobte chia semínky a zajíčky z řeckého jogurtu.

Dobrou chuť